دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود تحقیق درباره تجارت الکترونیک word


دانلود تحقیق درباره تجارت الکترونیک word

هدف از این تحقیق بررسی تجارت الکترونیک با فرمت docx


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم35 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت
  
توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی تجارت الکترونیک با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


 

 

فهرست مطالب
تجارت الکترونیک
فصل دوم :ادبیات،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مقدمه15
2-2)مبانی نظری تحقیق15
2-2-1)تجارت الکترونیک 15
2-2-2)تفاوت تجارت الکترونیک باتجارت سنتی 16
2-2-3)مشکلات تجارت الکترونیک درایران16
2-2-4)تجارت الکترونیک در ایران19
2-2-29)پیشینه تحقیق41
2-2-29-1)تحقیقات داخلی41
2-3-29-2)تحقیقات خارجی41

 

 

معروفترین تعریف تجارت الکترونیک بر اساس دیدگاه آنلاین کسب وکار هدایت شده است .تجارت الکترونیک به ارائه قابلیت خرید وفروش محصولات ،اطلاعات وخدمات در اینترنت ومحیطهای آنلاین می پردازد. سیستم های اجرای الکترونیک معاملات در سطح بین المللی به طرز قابل توجهی گسترش یافته وبازارهای بورس تقریبا تمام الکترونیک می باشند. همانند هر فعالیت تجاری موضوع مبادله الکترونیکی سهام امن ومطمئن بین سر گروههای معامله کننده ضروری است . 

 

 


مبادله الکترونیکی سهام باید دارای ویژگیهای قابل قبولی در محیط تجارت الکترونیک باشد از جمله امنیت واطمینان به این نوع سیستم ها . براین اساس وبا توجه به اهمیتی که سیستم مبادله الکترونیکی سهام دارند مطالعاتی در این زمینه صورت گرفته است . که دراین فصل به تشریح مبانی نظری تحقیق شامل تجارت الکترونیک بورس الکترونیکی سهام  امنیت واعتماد وهمچنین پیشینه تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته شده است پرداخته می شود.                                                                                                                             

 


                                                                                                                          
2-2) مبانی نظری تحقیق :
2-2-1)تجارت الکترونیک :طی دهه های اخیر تجارت پیشرفتهای بسیاری کرده است . بطوری که حجم وسیعی ازمبادلات دیگر چهره به چهره نیستندوبیشتر از طریق اینترنت انجام می شود . (خانی 1386 ). تجارت الکترونیک یکی از ابعاد کسب وکار الکترونیک است (جعفرنژاد ودیگران 1388). امروزه برای اغلب شرکتها، تجارت الکترونیک چیزی بیش از خریدو فروش آنلاین محصولات است . تجارت الکترونیک در حال تغییر دادن شکل رقابت، سرعت اقدامات ، جریان تعاملات، محصولات وپرداخت توسط مشتریان  می باشد . (ابرایان 1387).

 

 


تجارت الکترونیک در صف مقدم تحولاتی قرار گرفته که شیوه انجام فعالیتهای بازرگانی را تغییر می دهد . وانقلاب صنعتی قرن 21نامیده می شود که با پیدایش اینترنت به سرعت روبه گسترش وپیشرفت نهاده است . برای تجارت الکترونیک تعاریف گوناگونی ارائه شده است که اغلب آنها مبتی برتجربه های  گذشته در استفاده ازتجارت الکترونیک بوده است . کمیسیون اروپا تجارت الکترونیکی رامبتنی بر پردازش وانتقال الکترونیکی داده ها شامل متن صدا وتصویر تعریف می کند.   

 


                                         
تجارت الکترونیک فعالیتهای گوناگونی از قبیل مبادله الکترونیکی سهام، کالاها وخدمات، تحویل فوری مطالب دیجیتال، انتقال الکترونیکی وجوه بارنامه الکترونیکی طرحهای تجاری، طراحی ومهندسی مشترک، منبع یابی خریدهای دولتی، بازاریابی مستقیم وخدمات پس از فروش را ذر بر می گیرد . (خانی 1386 ص66).  تجارت الکترونیک نسبت به کسب وکار الکترونیکی بسیار مشخص تر بوده ومی تواند به عنوان زیر مجموعه آن در نظر گرفته شود . 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.