دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود رایگان مقاله ترجمه شده منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تامین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان دارای میانگین واریانس چندگانه، در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری‌ مقاله، مدل سازی، توالی تصمیم گیری و قرارداد TSR، اهداف تولیدکننده و خرده فروش، تابع سود تحت قرارداد TSR، بیشینه سود موردانتظار تولیدکننده، هماهنگی زنجیره تامین، تک ق
دسته بندی صنایع
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 1302 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
مقاله ترجمه شده منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تامین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

نوآوری‌ مقاله

مدل سازی

توالی تصمیم گیری و قرارداد TSR

اهداف تولیدکننده و خرده فروش

تابع سود تحت قرارداد TSR

بیشینه سود موردانتظار تولیدکننده

هماهنگی زنجیره تامین

تک قرارداد

عملکرد جداگانه قرارداد­های TSR، TSR-FOQ و TSR-MQD

قرارداد میانگین واریانس مناسب و غیر­مغلوب

قرارداد­ چندگانه

قرارداد­های TSR – FOQ

نتایج مثال های عددی و آنالیز حساسیت قرارداد­های TSR – FOQ

قرارداد­های TSR – MQD

تایج مثال های عددی و آنالیز حساسیت قرارداد­های TSR –MQD

نتایج

مقدمه این مقاله:

هماهنگی در زنجیره تامین شامل خرده فروش حساس به ریسک، موضوع مهمی است. در ادبیات، مکانیزم مناسبی برای هماهنگ کردن زنجیره تامین شامل چند خرده فروش ناهمگن حساس به ریسک وجود ندارد. به همین دلیل، در این مقاله یک زنجیره تامین دو سطحی شامل یک تولیدکننده خنثی به ریسک و چندین خرده فروش ریسک گریزبا هدف کاهش میانگین واریانس در نظر گرفته شده است. هر خرده فروش با بازار جداگانه اما اندازه یکسان با سایر بازار­ها مواجه است. همچنین هر خرده فروش از منظر سود، اهداف متفاوتی دارد. اگر سود مورد نظر هر عضو برآورده نشود، از زنجیره تامین خارج می شود. تولید کننده علاوه بر مسائل اقتصادی، به منظور دست یابی به روابط خوب با خرده فروشان و افزایش پایداری در زنجیره تامین، مسائل مرتبط با عدالت، وفاداری و مشارکت را نیز در نظر می­گیرد. تولیدکننده برای اجتناب از اثرات منفی بی عدالتی بین خرده فروشان، مشکلات قانونی ناشی از تفاوت قیمت و ریسک هزینه های غیرمنتظره ناشی از بی عدالتی و موارد قانونی، باید قرارداد یکسانی به همه خرده فروشان پیشنهاد دهد. مدل سازی ریسک گریزی با استفاده از رویکرد میانگین واریانس (MV) انجام شده است. طبق رویکرد MV، فرض شده است که هدف هر خرده فروش، کاهش واریانس سود خود با توجه به محدودیت کمتر نبودن سود مورد انتظار از سطح مشخص است.

در این مقاله، قرارداد تخفیف فروش با سطح مشخص (target sales rebate (TSR))، به برقراری هماهنگی در زنجیره تامین کمک کرده و در نتیجه سود مورد انتظار تولیدکننده بیشینه شده است. تحت قرارداد TSR، اگر مقدار فروش خرده فروش از سطح مشخصی بیشتر شود، تولیدکننده به ازای هر واحد فروش بیشتر به خرده فروش تخفیف می دهد. تخفیف موجب انگیزش خرده فروش، افزایش سفارش و فروش بیشتر می شود. به دلیل ناهمگن بودن خرده فروشان، قرارداد TSR به تنهایی قادر به برقراری هماهنگی در زنجیره تامین نیست. به همین دلیل، دو نوع قرارداد TSR بررسی شده است. 1) TSR با مقدار ثابت سفارش (TSR-FOQ) 2) TSR با کمترین مقدار سفارش و تخفیف مقداری(TSR-MQD). تحت قرارداد TSR-FOQ، مقدار سفارش از قبل مشخص است و خرده فروشان فقط می توانند تصمیم بگیرند که این مقدار سفارش را بپذیرند یا رد کنند. تحت قرارداد TSR-MQD، سفارش خرده فروشان حداقل باید به مقدار سفارش از قبل تعیین شده باشد. علاوه برآن، قرارداد TSR-MQD، تابع تخفیف مقداری را در نظر می گیرد که قیمت عمده فروشی پایین تری برای سفارش بیشتر پیشنهاد می دهد. این دو قرارداد به تولید کننده کمک می کنند ولی تضمینی برای برقراری هماهنگی نمی دهند. در نتیجه فهرستی از قرارداد­ها به منظور ایجاد هماهنگی در زنجیره تامین استفاده شده است. البته در ادبیات، فهرست قرارداد­ها در حالتی استفاده می شود که اطلاعات نامتقارن بین بازیگران وجود دارد.

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله : Innovative Menu of Contracts for Coordinating a Supply Chain with Multiple Mean-Variance Retailers

عنوان فارسی مقاله : منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه

تعداد صفحات: 16 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2015 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.


دانلود رایگان مقاله ترجمه شده طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تامین سوخت زیستی در چین

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین، در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری مقاله، مدل سازی، سیستم متمرکز، سیستم غیرمتمرکز، طراحی قرارداد¬های هماهنگی، قرارداد تسهیم ریسک ناشی از مازاد تولید (OPC)، قرارداد تسهیم ریسک ناشی از کمبود تولید (UPC)، قرارداد ترکیبی تحت مدل چانه زن
دسته بندی صنایع
بازدید ها 4
فرمت فایل docx
حجم فایل 1887 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
مقاله ترجمه شده طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تامین سوخت زیستی در چین

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

نوآوری مقاله

مدل سازی

سیستم متمرکز

سیستم غیرمتمرکز

طراحی قرارداد­ های هماهنگی

قرارداد تسهیم ریسک ناشی از مازاد تولید (OPC)

قرارداد تسهیم ریسک ناشی از کمبود تولید (UPC)

قرارداد ترکیبی تحت مدل چانه زنی نش با اطلاعات نامتقارن (MC)

مطالعه موردی و آنالیز حساسیت

نتایج کلی

آنالیز حساسیت

نتیجه گیری

پیشنهادات آتی

مقدمه این مقاله:

با رشد سریع اقتصاد چین، این کشور بزرگترین مصرف کننده انرژی اولیه در جهان است و به شدت وابسته به زغال سنگ و نفت است و همچنین بزرگترین منتشرکننده گازهای گلخانه ای در جهان است. مسائل اصلی که کشور چین با آن مواجه است، اختلال در عرضه انرژی، آلودگی محیطی و رشد وابسته به واردات انرژی برای تامین امنیت انرژی و حفاظت از محیط زیست است.

به منظور دست یابی به آینده پایدار، چین به دنبال تنظیم ساختار انرژی خود با سرعت بخشیدن به استفاده از منابع انرژی های سازگار با محیط زیست و تجدیدپذیر جایگزین سوخت های فسیلی سنتی است. سوخت های زیستی یکی از پرکاربردترین انرژی های تجدیدپذیر و جایگزین مناسبی برای سوخت های فسیلی، به طور خاص در بخش حمل و نقل به دلیل پتانسیل بالای آن ها برای افزایش امنیت انرژی و کاهش آلودگی های محیطی هستند. علاوه بر این، به عنوان یک پیشرو در بخش کشاورزی، توسعه صنعت سوخت زیستی، پیشرفت روستایی در چین را به همراه دارد. در سال های اخیر، چین برنامه هایی را برای ترویج تولید و عرضه سوخت های زیستی راه اندازی کرده است. تولید سوخت زیستی در سال های 2005 تا 2015 تقریبا پنج برابر شده است. با این حال، این مقدار تنها 3.25٪ از مجموع کل سوخت تولیدی جهانی در سال 2015 را تشکیل می دهد، و هنوز هم نسبت به مصرف محصولات نفتی بسیار کم است.­ بنابراین، تولید محدود سوخت های زیستی در چین نمی تواند شکاف بین تقاضای انرژی و عرضه را تامین کند .

از این رو، به دلیل امنیت انرژی و حفاظت از محیط زیست، تولید سوخت زیستی چین باید به میزان قابل توجهی افزایش یابد. برای افزایش تولید سوخت زیستی، عرضه مواد پایدار و فراوان مواد اولیه ضروری و در اولویت اول است. با این حال، چین از عرضه کمپوست کشاورزی برای تولید سوخت زیستی رنج می برد.­ به عنوان مثال، گوجه فرنگی، یکی از مهمترین محصولات سوخت زیستی در چین، به شدت به واردات بستگی دارد: گوجه فرنگی وارداتی بیش از 60 درصد از نیازهای کلان چین را شامل می شود در نتیجه، امروزه طراحی زنجیره تامین سوخت زیستی قابل انعطاف برای تامین پایدار مواد اولیه کشاورزی، به منظور افزایش تولید سوخت زیستی مهم است. با توجه به این شرایط، این مطالعه با هدف بررسی چگونگی افزایش عرضه مواد اولیه کشاورزی از منظر مدیریت زنجیره تامین با استفاده از رویکردهای تحلیلی انجام شده است.­ یک زنجیره تامین سوخت زیستی که شامل یک تولید کننده سوخت زیستی و چند کشاورز کوچک در زمینه تامین منابع کشاورزی و تولید سوخت های زیستی بررسی شده است.

به طور سنتی، در صنعت کشاورزی، یک خریدار مستقل و یک تامین کننده مستقل، پیش از فصل رشد، قرارداد خرید را امضا خواهند کرد و مقدار فروش و قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی را مشخص می کنند. پس از آن، فروشنده محصولات واقعی تولیدی را به خریدار می فروشد. با این حال عملکرد محصولات کشاورزی که به شدت تحت تاثیر شرایط طبیعی مانند آب و هوا، آفات و بیماری است، دارای عدم قطعیت زیادی است. در نتیجه، اغلب مقدار محصولات واقعی تولید­شده، از آنچه نسبت به ورودی اولیه انتظار می رود متفاوت است و ممکن است بیشتر یا کمتر از مقدار از قبل مشخص شده در قرارداد باشد. از این رو، تامین کننده ریسک مواجهه با تولید بیش از حد را متحمل می شود، در حالی که خریدار در معرض ریسک کاهش تولید در شرایط نامطلوب عدم قطعیت قرار می گیرد.

بنابراین، اهداف این مطالعه با توجه به ویژگی های زنجیره تامین سوخت زیستی، طراحی قرارداد هماهنگی تسهیم ریسک به صورت منصفانه و سودمند برای هر دو عضو، برای افزایش عرضه مواد اولیه کشاورزی و بهره وری کل زنجیره تأمین سوخت زیستی است.

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله : Designing coordination contract for biofuel supply chain in China

عنوان فارسی مقاله : طراحی قرارداد هماهنگی برای زنجیره تأمین سوخت زیستی در چین

تعداد صفحات: 20 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2016 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.


دانلود رایگان پاورپوینت عرضه و تقاضای نیروی کار ( ویژه درس اقتصاد کار)

دانلود پاورپوینت با موضوع عرضه و تقاضای نیروی کار( ویژه درس اقتصاد کار)، در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مدل ساده ی رکودی، مدل رکودی، تابع تولید کوتاه مدت حقیقی، رابطه توصیفی میان دستمزد و سطح اشتغال، تقاضای برای نیروی کار، استخراجAPLوMPL، تقاضای کار در حالت رقابتی، تقاضای کار در حالت انحصاری، استخراج درامد نهایی ناشی از تولید تولید
دسته بندی اقتصاد
بازدید ها 6
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
پاورپوینت عرضه و تقاضای نیروی کار ( ویژه درس اقتصاد کار)

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع عرضه و تقاضای نیروی کار ( ویژه درس اقتصاد کار)، در قالب pptو در 51 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مدل ساده ی رکودی

مدل رکودی

تابع تولید کوتاه مدت حقیقی

رابطه توصیفی میان دستمزد و سطح اشتغال

تقاضای برای نیروی کار

استخراجAPL و MPL

تقاضای کار در حالت رقابتی

تقاضای کار در حالت انحصاری

استخراج درامد نهایی ناشی از تولید تولید نهایی نیروی کار در مورد انحصارگر

تقاضای کار برای نیروی کار

دو نکته مهم در مورد منحنی تقاضای کل نیروی کار

عرضه نیروی کار

زمان و انتظارات

معرفی برخی علامت های مربوط به انتظارات قیمت

تصمیم کار- فراغت فرد

منحنی عرضه ی کار جمعی و کل

تعادل در بازار کار

منحی عرضه کل کارگر

بیکاری تعادلی

عرضه کارگران و ساعات کار

تبیین شکل منحنی عرضه ی کل کارگر

نیروی کار و بیکاری

بیکاری داوطلبانه و غیر داوطلبانه

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " عرضه و تقاضای نیروی کار" می باشد که در حجم 51 اسلاید، همراه با تصاویر، توضیحات کامل و همچنین فرمول نویسی دقیق تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته اقتصاد و به ویژه برای درس اقتصاد کار مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


دانلود رایگان پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی، در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فرایند برنامه ریزی استراتژیک، بیان مأموریت، تعیین طراحی سبد کسب و کار، تجزیه و تحلیل SBU’sموجود رویکرد گروه مشاورهای Boston (BCG)، تجزیه و تحلیل SBU’sموجود شبکه برنامه ریزی کسب و کار استراتژیک General Motors(GE)، توسعهی استراتژیهای ر
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل ppt
حجم فایل 758 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی، در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فرایند برنامه ریزی استراتژیک

بیان مأموریت

تعیین طراحی سبد کسب و کار

تجزیه و تحلیل SBU’sموجود: رویکرد گروه مشاوره‌ای Boston (BCG)

تجزیه و تحلیل SBU’sموجود: شبکه برنامه ریزی کسب و کار استراتژیک General Motors(GE)

توسعه‌ی استراتژیهای رشد

شبکه توسعه محصول/بازار

نقش بازاریابی در برنامه‌ریزی استراتژیک

فرایند بازاریابی

آمیخته بازاریابی- چهارP

قسمتی از متن:

برنامه ریزی استراتژیک تعیین و توسعه‌ی استراتژی کلی شرکت برای بقا و رشد بلند مدت است.

این فرایند شامل:

تعریف ماموریت: بیان منظور یک سازمان، که باید بازارگرا باشد.

تعیین اهداف شرکت: تعیین اهداف و مقاصد برای هدایت کامل سازمان.

تعیین سبد کسب و کار: مجموعه‌ای از کسب و کارها و محصولاتی که شرکت در آن فعالیت دارد.

برنامه ریزی استراتژیهای وظیفه‌ای: برنامه ریزی تفصیلی برای هر یک از واحد‌های سازمانی جهت رسیدن به اهداف استراتژیک.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " برنامه ریزی استراتژیک و فرایند بازاریابی" می باشد که در حجم 13 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


دانلود رایگان مقاله ترجمه شده استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تامین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تأمین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، نوآوری‌های مقاله، مفروضات و مدل ریاض، بررسی مدل بر اساس استراتژی اول تولیدکننده، بررسی مدل بر اساس استراتژی دوم تولیدکننده، بررسی مدل بر اساس استراتژی سوم تولیدکننده، مقایسه مقادیر بهی
دسته بندی صنایع
بازدید ها 5
فرمت فایل docx
حجم فایل 640 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
مقاله ترجمه شده استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تامین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره

فروشنده فایل

کد کاربری 19
کاربر

دانلود مقاله ترجمه شده با موضوع استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تأمین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره (به همراه مقاله اصلی)،

در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

بررسی مدل بر اساس استراتژی اول تولیدکننده

بررسی مدل بر اساس استراتژی دوم تولیدکننده

بررسی مدل بر اساس استراتژی سوم تولیدکننده

مقایسه مقادیر بهینه متغیرها و سود زنجیره تامین بر اساس سه استراتژی متفاوت تولیدکننده

مثال‌های عددی

تاثیر رقابت بر عملکرد زنجیره تامین

تاثیر هزینه واحد خدمات گارانتی بر عملکرد زنجیره تامین

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

مقدمه این مقاله:

در بازار رقابتی امروز، گارانتی به عنوان ابزاری متداول برای افزایش تقاضای مشتریان از طریق کاهش ریسکی که مشتریان با آن مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. گارانتی در واقع قرارداد بازیابی محصولات است که بر اساس اصول فروش کنترل می‌شود و در ادبیات مربوط به اقتصاد و مدیریت عملیات، بسیار مورد توجه واقع شده است. در اقتصاد، نظریه بیمه بیان می‌کند که مشتریان نسبت به فروشندگان ریسک‌گریزتر هستند و گارانتی را به عنوان هزینه‌ای که برای جبران معیوب شدن محصولات به مشتریان پرداخت می‌شود، در نظر می‌گیرد. همچنین نظریه سیگنال‌دهی بیان می‌کند که گارانتی محصول نشانه‌ای از کیفیت محصول است (گارانتی با مدت زمان بیشتر، معمولا نشانه‌ای از کیفیت بهتر برای محصول است).

در سال 2010 در کشور چین، تفاوت قیمت بین محصولات یکسان (یا مشابه) دو خر‌ده‌فروش رقیب و پیشتاز در لوازم خانگی، تاثیر قابل توجهی بر مشتریان نداشت و رقابت بین آن‌ها از طریق پیشنهاد گارانتی (علاوه بر گارانتی پیشنهاد شده توسط تولیدکننده) برای مشتریان تشدید می‌گردید. به طوری‌که یکی از شرکت‌ها با پیشنهاد گارانتی به مدت سه سال، موفق به جذب مشتریان بیشتری در مقایسه با رقیب خود گردید. پدیده مشابه با این موضوع در بیشتر صنایع جهان وجود دارد. هدف اولیه این مقاله، تمرکز بر رفتار رقابتی تولیدکننده و خرده‌فروش‌ها در شرایطی است که استراتژی رقابتی آن‌ها از تغییر در قیمت فروش به استراتژی‌هایی که بر تمایز در خدمات تمرکز می‌کنند، می‌باشد.

توضیحات:

عنوان انگلیسی مقاله : Manufacturer’s pricing strategy fo supply chain with warranty

period-dependent demand

عنوان فارسی مقاله : استراتژی قیمت گذاری تولید کننده در زنجیره تأمین با گارنتی تقاضای وابسته به دوره

تعداد صفحات: 18 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2012 میلادی

لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.