دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

پاورپوینت آموزش روش تدریس بحث گروهی

این پاورپوینت در موردآموزش روش تدریس بحث گروهی در 37 اسلاید و شامل آموزش روش تدریس بحث گروهی،بحث گروهی،روش تدریس بحث گروهیآرایش دایره ای،تدریس یادگیری مشارکتی،روش یادگیری ، و منابع می باشد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 170 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
پاورپوینت آموزش روش تدریس بحث گروهی

فروشنده فایل

کد کاربری 15813

این پاورپوینت در موردآموزش روش تدریس بحث گروهی در 37 اسلاید و شامل آموزش روش تدریس بحث گروهی،بحث گروهی،روش تدریس بحث گروهیآرایش دایره ای،تدریس یادگیری مشارکتی،روش یادگیری ، و منابع می باشد...


توصیف
آمادگی و برنامه ریزی
آرایش دایره ای
روش اجرای بحث گروهی
روش تدریس یادگیری مشارکتی
رویکردهای مختلف روش یادگیری مشارکتی
منابع

مقدمه

هدف و رسالت تعلیم و تربیت انسان سازی است باید دید که این وظیفه را چه نهادها و افرادی به عهده دارند. البته انسان آموختن را از هنگام تولد آغاز می کند و در طول زندگی آن را ادامه می دهد. بخشی از آموختنیها به صورت غیر عمدی و یا تصادفی در خانواده و جامعه صورت می گیرد و بخش دیگر به نهادها و موسسات رسمی از قبیل مدرسه و انجمن ها سپرده می شود در این میان مدرسه بیشترین سهم را بر عهده دارد و سرانجام این مسئولیت خطیر به عهده معلمین واگذار می گردد و آنها هستند که باید بتوانند دانش آموزان را به درستی تربیت کنند و آنان را برای کار و شرکت در اجتماع آماده سازند.

بنا به تعریف هر فعالیتی با قصد و عمد همراه است قصد معلم در امر تدریس این است که شاگردان چیزی یاد بگیرند. همچنین تدریس یک متقابل بین شاگردان و معلم است کنش متقابل یعنی اینکه معلم بر شاگردان اثر می گذارد و برعکس شاگردان هم فعالیت او را تحت تاثیر قرار می دهند. البته این اثر متقابل ممکن است بصورت غیر مستقیم باشد. برای اینکه تاثیر معلم به هنگام تدریس و سایر فعالیتهای تربیتی بر شاگردان بیشتر شود باید دو عامل تسلط باشد یکی نحوه صحیح ارائه درس و دیگری به موضوعی که می خواهد تدریس کند.از آنجایی که معلم با روح و روان و احساسات افراد سر و کار دارد چنانچه به درستی عمل کند زیانهای جبران ناپذیری بر جای می گذارد. همانطور که وقتی قسمتی از بدن می سوزد و یا زخم می شود اثر آن ممکن است تا پایان عمر هم باقی بماند تاثیر نابجا بر روح کودکان نیز همین اثر را دارد و احتمال می رود تا پایان عمر دهد. بنابراین تنها راه چاره در این است که معلم در تمام زمینه هایی که به شغل معلمی مربوط می شود اطلاعات صحیح و مفید کسب کند.


مقدمه ای بر OpenGL در ++C

مقدمه ای بر OpenGL در C ، آموزش OpenGL در C
دسته بندی سی ++c
فرمت فایل pdf
حجم فایل 687 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
مقدمه ای بر OpenGL در ++C

فروشنده فایل

کد کاربری 15852

در این فایل به خوبی آموزش OpenGL در ++C آماده شده است .


روش ها و فنون تدریس

آموزش راهکارها و فنون روش تدریس ، قابل استفاده برای تمامی مقاطع مدارس ، دانشگاه و آموزشگاه ها
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3217 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
روش ها و فنون تدریس

فروشنده فایل

کد کاربری 15852

آموزش راهکارها و فنون روش تدریس ، قابل استفاده برای تمامی مقاطع مدارس ، دانشگاه و آموزشگاه ها


پاورپوینت مدیریت خلاقیت در سازمانها و اهمیت آن

این پاورپوینت در مورد مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن در 140اسلاید و شامل مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن؛مدیریت خلاقیت،مدیریت سازمانی،خلاقیت،ارزیابی خلاقیت،اهمیت خلاقیت در سازمان ،تعریف خلاقیت،عوامل سازمانى موثر بر خلاقیت ، و منابع می باشد
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1252 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 140
پاورپوینت مدیریت خلاقیت در سازمانها و اهمیت آن

فروشنده فایل

کد کاربری 15813

این پاورپوینت در مورد مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن در 140اسلاید و شامل مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن؛مدیریت خلاقیت،مدیریت سازمانی،خلاقیت،ارزیابی خلاقیت،اهمیت خلاقیت در سازمان ،تعریف خلاقیت،عوامل سازمانى موثر بر خلاقیت ، و منابع می باشد...

نشانگان سازمان رو به افول

نشانگان خلاقیت گریزی

مدیریت خلاقیت در سازمان

اهمیت خلاقیت در سازمان

فرایند حل مسئله

علل کمرنگ شدن اصول اخلاقی در سازمانه

تعریف خلاقیت

ابزارهاى خلاقیت

تشریح 39 ویژگی ماتریس تناقض

یورش فکرى نوشتار

ىسنجش خلاقیت

عوامل سازمانى موثر بر خلاقیت

کاهش تفکر منفی

چگونگی پروراندن ایده‌ها

چشم انداز مبهم Fuzzy Vision افراد در فضای چشم انداز و ماموریت سازمانی تنفس نمی کنند؛ فقدان همترازی استراتژیک؛ افراد نمی دانند که سازمان به کجا می رود و هدف آن چیست؟

فقدان مهارت های رهبری Lack of Leadership Skills ترس از تغییر؛ فقدان روحیه کارآفرینی؛ سبک رهبری بی بندوبار یا آمرانه؛ مدیریت جزء نگر؛ برنامه های ضعیف بهبود مدیریت

فرهنگ غیر مشوق Discouraging Culture فقدان ارزش های مشترک؛ فقدان اعتماد؛ فرهنگ سرزنش؛ تمرکز بر مسائل نه فرصت ها؛ عدم تحمل شکست ها؛ عدم اعتماد افراد به رهبران و سیستم ها

بوروکراسی حاد High Bureaucracy ساختارهای سازمانی با لایه های زیاد؛ دیوارهای بلند بین لایه های مدیریتی؛ تصمیم گیری کند؛ پایش نزدیک افراد؛ موانع زیاد برای تفکر خلاق


دانلود پاورپوینت خانواده درمانی

خانواده درمانی گروه سیستمی میلان تکنیکهای درمانی میلان خصوصیات رویکرد گروه سیستمی میلان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2133 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
دانلود پاورپوینت خانواده درمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

مقدمه

در اثر کارهای بیتسون 1952 تا 1962 سه رویکرد اومد:

1-الگوی پیام رسانی/تعامل نگر

2- الگوی راهبردی جی هیلی

3- الگوی میلان

در سال 1971 خانم ماراسلوینی – پالازولی همراه با آقایان بوسکولو ،سکچین و پراتا مرکز خانواده درمانی

میلان را در پالوآلتو ایتالیا تشکیل دادند.

سال 1980 گروه میلان از هم جدا شدند.

پالازولی و پراتا از سال 1982 درگیر تحقیق در سیستم های خانواده،بخصوص افراد روان پریش

گردیدند.

بوسکولو و سکچین خود را همکاران میلان می دانستند.بیشتر به برگزاری کارگاه و آموزش روی آوردند.

خصوصیات رویکرد گروه سیستمی میلان

1- مدل گروه میلان از پروژه تحقیقی بیتسون بوجود آمد.(معرفت شناسی چرخشی)

و بیشتر از همه به رویکرد بیتسون شبیه است.

2- جهت گیری میلان را سیستمی می نامند.به سیستم های چند نسلی توجه دارد.

گروه میلان این اندیشه را مبنای کار خود قرار داد که خانواده،سیستمی خودگردان است و خودش را بر اساس قوانین آزمایش و خطا که بدست آورده است،اداره و کنترل می کند.

و در ادامه داریم:

تجویز نشانه یا قصد متناقضparadoxical

مراحل درمان

تکنیکهای درمانی میلان

1- معنای ضمنی مثبتpositive connotation

2-تجویز آیین ها rituals

3- فرضیه سازی hypothesizing

4- پرسش های حلقوی circular questioning

5- بی طرفی neutrality

فایل پاورپوینت 22 اسلاید