هدف از این تحقیق بررسی اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 46 |
حجم | 227 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
فهرست مطالب
مدیریت ارتباط با مشتری
اجزای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی مدلهای مطرح شده برای پیاده سازی CRM
پیشینه¬ی پژوهش
چارچوب نظری تحقیق
مدل تحقیق
متغیرهای مستخرج از تحقیق
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی برای انتخاب، نگهداری و اداره کردن مشتریان، به¬منظور ایجاد ارزش در درازمدت میباشد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، یک راهکار تجاری از طریق نرمافزار و فنونی که برای کمک بیشتر به مدیریت مؤثر ارتباطات مشتری در کانالهای مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط شدهاند، میباشد.
مدیریت ارتباط با مشتری از بازاریابی یک به یک به¬منظور سفارشی کردن محصولات برای مشتری استفاده میکند که شامل یک فرآیند جمع آوری داده پیوسته در تمام مدت تماس با مشتری و سپس تبدیل این دادهها به دانش برای ایجاد ارتباط مؤثرتر با مشتری در جهت سودآوری بیشتر میباشد. کلید موفقیت یک شرکت در مدیریت ارتباط با مشتری داشتن داده¬های زیاد از مشتریانش نیست بلکه چگونگی کاربرد آنها توسط شرکت مهم است.