دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود تحقیق خدمات وب با فرمت ورد

دانلود تحقیق خدمات وب با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی خدمات وب با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات60
حجم117 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت
  
توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی خدمات وب با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
مقدمه
اهمیت و ضرورت پژوهش
پیشینه پژوهش
مطالعات داخلی
مطالعات خارجی 
مبانی نظری
تاثیر مهارت های PC بر کیفیت سرویس وب
تاثیر ریسک درک شده بر کیفیت سرویس وب 
تاثیر محتویات وب سایت بر کیفیت سرویس وب 
تاثیر سهولت خدمات  بر کیفیت سرویس وب 
تاثیر کیفیت خدمات  وب بر رضایت مشتری 
تاثیر کیفیت خدمات وب بر تمایلات رفتاری
 مدل نهایی 
بانک ملت

 

 

 

بانکداری‌ الکترونیک‌ به طور کلی ‌انواع‌ کانال‌های‌ ارتباطی‌ میان‌ بانک‌ و مشتری‌ حقیقی‌ و حقوقی را شامل می گردد. برخی‌ از این سرویس‌ها  عبارتند از‌: 
1- بانکداری‌ مبتنی‌ بر وب‌ و اینترنت

‌2- بانکداری‌ مبتنی‌ بر فناوری‌ تلفن‌های‌ همراه‌

3- بانکداری‌ مبتنی‌ بر تلفن‌

4- بانکداری‌ کیوسکی‌

5- بانکداری‌ به‌ کمک‌ فکس‌

6- پیام‌ کوتاه‌

7- بانکداری‌ مبتنی‌ بر دستگاه‌ خودپرداز‌

8 - بانکداری‌ مبتنی‌ بر کارت‌های‌ هوشمند و...

 

 

 

از نتایج و دستاوردهای اساسی  اینترنت و IT بانکداری الکترونیک است  و براهمیت آن به دلیل افزایش روزافزون تعامل اقتصادی کشورها با یکدیگر روز بروز افزوده می‌شود و همچنین بر مبنای تمایل بشر به راهکارهای ساده¬تر، در انجام کارهای مالی و اقتصادی نیز نیازمند بازنگری و نوآوری  به¬علاوه تسهیل در بروکراسی نظام بانکی می باشیم.

 

 


پس از پیدایش IT، نخستین ساختاری که به دستاوردهای شبکه و اینترنت پی برد سیستم بانکی بود. سیستمهای بانکی از این ابزار به عنوان عاملی جهت ایجاد یکپارچگی و افزایش دامنه فعالیت استفاده نمودند این عوامل مقدمه تکریم واقعی ارباب رجوع می باشند. عوامل بسیار اساسی استفاده سیستم¬های بانکی از بانکداری الکترونیک، افزایش ضریب امنیت در تبادلات مالی و به صفر رساندن هزینه سنگین این نقل و انتقالات می باشد.

 

 


البته باید به این نکته توجه نمود که بانکداری الکترونیک موضوعی نیست که که به¬توان سلیقه‌ای با آن برخورد نمود بلکه اجبار قرن 21 به تمام کشورهایی است که خواهان تعامل با دنیای پیشرفته امروز و رشد اقتصادی می باشند. بانکداری الکترونیک برای بانک‌ها نیز بسیار سودمند است چرا که علاوه برکاهش هزینه عملیات بانکی سبب کاهش خطای انسانی در انجام امور مالی نیز می‌گردد.

 

 

 

همچنین لزوم به نگهداری و استفاده از پول نقد از بین می رود که این موضوع نیز از چند جهت بسیار مهم است، اول آنکه استفاده از پول نقد در انجام معاملات روزانه، موجب اصطحلاک پول شده و در نهایت سالانه هزینه هنگفتی به کشور تحمیل می‌گردد که با استفاده از بانکداری الکترونیک این مبلغ به نفع کشور صرفه‌جویی می‌شود، دیگر آنکه نگه-داری پول نقد، سبب خارج شدن حجم زیادی از اعتبارات و پول از چرخه نظام اقتصادی کشور می‌شود که سبب تورم و نقدینگی است، اما با استفاده از بانکداری الکترونیک، کارهای بانکی به صورت اعتباری انجام می‌شود و پول در چرخه نظام اقتصادی کشور باقی می‌ماند.

 

 

 

نتیجه مهم بانکداری الکترونیکی آن خواهد بود. که در سال‌های آتی ترکیب تکنولوژی اطلاعات با تجارت سبب ایجاد عصر بازرگانی الکترونیک به صورتی فراگیر خواهد شد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.