دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود فایل

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده، در قالب ppt و در 197 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدل رفتار خریدار، عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده، عوامل فرهنگی مؤثر در رفتار مصرف کننده، عوامل عوامل اجتماعی مؤثر در رفتار مصرف کننده، عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده، عوامل خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1822 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 197
پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده، در قالب ppt و در 197 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

مدل رفتار خریدار

عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل عوامل اجتماعی مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل روانی مؤثر در رفتار مصرف کننده
نقش های افراد در تصمیم خرید

مراحل فرآیند تصمیم خرید

فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید

طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان

تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن

مراحل فرآیند بازاریابی

عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی

چگونگی انتخاب مصرف کننده نهایی

آمیخته های بازاریابی(marketing mix)

محصول

قیمت

استراتژی قیمت

انواع فروشگاه ها

شبکه توزیع کالا

سیاست های تشویقی

تبلیغات

تبلیغات پیشبرد فروش

سازماندهی فعالیت های بازاریابی

اهداف بازاریابی

عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار

اندازه بازار

نمودار سیر تکاملی بازارها

اجزاء تشکیل دهنده بازاریابی

ابعاد گوناگون بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع یا شیوه های بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

وظیفه بازاریابان در بازاریابی تبدیلی

بازاریابی ترغیبی (انگیزشی)

وظیفه بازاریابان در بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای

وظیفه بازاریابان در بازاریابی توسعه ای

بازاریابی احیایی (مجدد)

بازاریابی تعدیلی(همزمانی)

بازاریابی محافظتی

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی/وارونه

بازاریابی مقابله ای

سیستم بازار

اجزای بازار

ویژگی اجزای بازار

دیدگاه های مختلف برای تقسیم بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازارهای اقتصادی

مشخصات بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

جدیدترین تقسیم بندی از بازارها

نمودار رابطه شرکت با بازار

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

محیط شناسی

انواع عکس العمل در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال

سازمان و محیط

تقسیم بندی دیگر از محیط بازاریابی

محیط خرد

عوامل اثر گذار بر شرکت در محیط خرد

محیط داخلی مؤسسه

نمودار نحوه ارتباط بخش بازاریابی با سایر بخش ها

تأمین کنندگان مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

نمودار عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای جمعیت شناختی

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

دلایل تنظیم قوانین مربوط به تجارت

نیروهای فرهنگی

انواع بازارها از دیدگاه مختلف
انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

انواع بازار اقتصادی

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازار از دیدگاه فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

عکس العمل ها در محیط بازاریابی

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

دلایل عدم ارضای تمامی نیازهای خریداران توسط یک موسسه

مزایای تقسیم بازار

سیر تکاملی تقسیم بازار

بازاریابی انبوه یا یکنواخت

بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا

بازاریابی متمرکز یا هدفدار

عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار

سه استراتژی تعیین بازار هدف

استراتژی بازارهای یکسان (غیر تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)

استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)

عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی

نیازها و رفتار خریداران

خریداران، مدیران واقعی

مشتری شیفته و رشد سازمانی

شناسایی و ارضای نیازها

بازاریابی واکنشی

بازاریابی پیش بین

بازاریابی نیاز آفرین

سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه نیافته

سلسله مراتب نیازها در بازارهای نیمه توسعه یافته

سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته

فرایند رفتار مصرف کننده

عوامل فردی موثر در رفتار خریداران

عمر محصول

منحنی عمر کالا

ویژگیهای مرحله معرفی

ویژگیهای مرحله رشد

ویژگیهای مرحله بلوغ

ویژگیهای مرحله افول

روش مقابله با مرحله افول

نمونه راههای جلوگیری از سقوط منحنی
فروش و سود

توسعه محصول جدید شرکتهای پیشتاز چگونه پیشتاز می‏شوند؟

انتخاب مدیر محصول
برنامه‏ریزی کار راهه شغلی

ارزشیابی و تشویق

بررسی کلیه ایده‏ها

حضور فعال و حمایت مدیریت

غربال کردن ایده‏ها

کنترل و انعطاف‏پذیری

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده" می باشد که در حجم 197 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


دانلود پاورپوینت تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس

دانلود پاورپوینت با موضوع تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل الگو ی تدریس یا روش تدریس، تلفیق یعنی، هدف از تلفیق، سابقه و ضرورت تلفیق، انواع تلفیق، محتوای درس تربیت بدنی، روش های سه گانه تلفیق، تلفیق یک ماده درسی با درس تربیت بدنی، تلفیق تربیت بدنی با سایر مواد درسی، تکالیف اکتشافی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 562 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
پاورپوینت تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

الگو ی تدریس یا روش تدریس؟

تلفیق یعنی؟

هدف از تلفیق

سابقه و ضرورت تلفیق

انواع تلفیق

محتوای درس تربیت بدنی

روش های سه گانه تلفیق

تلفیق یک ماده درسی با درس تربیت بدنی

تلفیق تربیت بدنی با سایر مواد درسی

تکالیف اکتشافی (تلفیق چند ماده درسی با هم)

قسمتی از متن پاورپوینت:

تلفیق یعنی: برجسته ساختن جنبه های منحصر بفرد و ارزشمند هر ماده درسی ودرهم آمیختن آنها.

هدف از تلفیق: درک بهترارتباط های میان مواد درسی، که هنگام مطالعه فردی حاصل نشده یا به سختی حاصل می شوند.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " تلفیق درس تربیت بدنی با سایر دروس" می باشد که در حجم 16 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


دانلود پاورپوینت تاثیرات گروه بر فرد

دانلود پاورپوینت با موضوع تأثیرات گروه بر فرد، در قالب pptx و در 8 اسلاید، قابل ویرایش، شامل شکل گیری خود آگاهی، شکل گیری جهت گیری ها، گروه جوان اگر شما خودرا فردی باهوش می دانید،علاوه بر وجود خصایص زیستی و وراثتی این تلقی را در ارتباط با دیگران به دست آورده اید؛ وگرنه در صورتی که واقعا هم باهوش باشید،اگردیگران شمارا با این صفت نشناسند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 538 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
پاورپوینت تاثیرات گروه بر فرد

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع تأثیرات گروه بر فرد، در قالب pptx و در 8 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

شکل گیری خود آگاهی

شکل گیری جهت گیری ها

گروه جوان

قسمتی از متن پاورپوینت:

اگر شما خودرا فردی باهوش می دانید،علاوه بر وجود خصایص زیستی و وراثتی این تلقی را در ارتباط با دیگران به دست آورده اید؛ وگرنه در صورتی که واقعا هم باهوش باشید،اگردیگران شمارا با این صفت نشناسند،خود را به این عنوان نخواهیدشناخت؛بنابراین اولین نکته در رابطه ی فرد وگروه،تأثیر روابط با دیگران در شکل گیری خود آگاهی (آگاهی از خود) فرد است.


دانلود پاورپوینت بررسی نقش و اهمیت بازی در کودکان پیش دبستانی

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نقش و اهمیت بازی در کودکان پیش دبستانی، در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل ضرورت و اهمیت بازی، تعــاریف بــازی از دیـدگـاه صـاحـب نـظــران، انــــــــواع بــــــازی، بازی های رایانه ای، ویژگی های بازی دردوره پیش دبستانی، نقش بازی در رشد اجتماعی کودک، ویژگی های بازی در دوره پیش دبستانی، نقش بازی در رشد اجت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2272 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پاورپوینت بررسی نقش و اهمیت بازی در کودکان پیش دبستانی

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نقش و اهمیت بازی در کودکان پیش دبستانی، در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

ضرورت و اهمیت بازی

تعــاریف بــازی از دیـدگـاه صـاحـب نـظــران

انــــــــواع بــــــازی

بازی های رایانه ای

ویژگی های بازی دردوره پیش دبستانی

نقش بازی در رشد اجتماعی کودک

ویژگی های بازی در دوره پیش دبستانی

نقش بازی در رشد اجتماعی کودک

نقش بازی در رشد ذهنی کودک

نقش بازی در رشد عاطفی کودک

نقش بازی در رشد جسمی کودک

نقش مربی و والدین در بازی کودک

پیشنهاداتی جهت بالا بردن کیفیت بازی کودکان

منابع

قسمتی از متن پاورپوینت:

ازآنجا که بازی اغلب با فعالیتهای بدنی همراه است ارتباط نزدیکی با رشـــد و تربیــت انــدام بچــه هــا،مهــارتهای جنبشی مناسب و آمادگی بدن دارد.

کودکـان بـا فعالیت هـای جسمـانی به مهـارتهای حرکتی می رسنـد کـه آنهـا را قـــادر مــی سـازد تـا از نظــر جسمــانی ،اطـمـینان ایمنی و اتکــا بـه نفــس پیــدا کننــد از طــرف دیگربــازی وظایف متعددی را در سطـــوح مختلف رشد بر عهده می گیرد به طور مثال کودکان نیــاز بــه اجتماعــی شــدن دارندو بازی فرصت مناسبـی به آنهــا می دهــد تا رفتارشان را بـا دیگران هماهنــگ کــرده ،چیزی را که شاید با دیــده آنها متفــاوت اســت بپذیرند شــواهــد بسیار دال بر وجود رابطه بین بازی و رشد شناختی نیز وجود دارد.

افزایش مهارت در برنامه ریزی ،توانایی حل مسئله ،خلاقیت،دست یافتن بـه دور اندیشــی ،رشــد زبــان،همه و همه در بازی کودکان متجلی می شود برای پی بردن بــه ارزش و اهمیـت بــازی بـایـد بــازی کودکـان و نحـوه انجـام آنرا بشناسیم و هـرگـز بـازی کودکان را بیهـوده تلقـی نکنیم چرا که زمان بازی زمان به دست آوردن دانش و تجربه است.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " بررسی نقش و اهمیت بازی درکودکان پیش دبستانی" می باشد که در حجم 15 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.