پاورپوینت مفاهیمی جدید در سازمان ها
تعداد صفحات | 33 |
حجم | 31 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | گوناگون |
مقدمه:
هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
معرفی
موثر بر وضعیت رقابتی و ساختار سازمان
جهت استفاده بهینه از انبوه اطلاعات
جهت کسب مزیت رقابتی و افزایش بهره وری
موثر در کاهش پیچیدگی اطلاعات و ایجاد چابکی در سازمان
جهت کمک به استفاده منطقی از داده های ایجادشده از سیستمهای
مدیریت مشتری و کسب و کار الکترونیکی
دارای نگرش بر زنجیره ارزش کل شبکه های مرتبط با سازمان
چارچوب هوشمندی کسب و کار : زیرساختی ، کارکردی ، سازمانی ، کسب و کاری
هوشمندی کسب و کار – Business Intelligence
هدف
راهنمایی کاربران جهت خودسرویسی بادرنظرگرفتن کارهای تکراری مرتبط با هوشمندی کسب و کار ( مانند گزارشات مدیریت و کارهای تحلیلی ساده )
انجام تحلیل های موقتی گاها دشوار توسط خود افراد ( تا زمانی انجام می شوند که فعالیتها بشکل تکراری درآیند )
حصول اطمینان از دوباره اختراع نکردن چرخ ( ازطریق بازبینی مجدد فعالیتهای مرتبط با هوشمندی کسب و کار در جهت جلوگیری از دوباره کاری )