هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمت با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 31 |
حجم | 141 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
فهرست مطالب
مقدمه
کیفیت خدمت
ویژگی های مواجهه خدمت
دلایل عمده مطالعه و بررسی کیفیت مواجهه خدمت در بازار های تجاری
ابعاد کیفیت مواجهه خدمت
دو مدل در زمینه کیفیت خدمت
اندازه گیری کیفیت خدمات
مدل سروکوال
مدلSERVQUAL وشکافهای کیفیت خدمات
ابعادموجوددرSERVQUALمقدماتی
فن کیفیت خدمات اصلاح شده
ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده
کاربردهای فن کیفیت خدمات
محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده
پیشینه مطالعاتی تحقیق
پیشینه داخلی تحقیق
پیشینه خارجی تحقیق
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه می یابند به گونهای که تقلید آن توسط رقبا مشکل میباشد
بازاررقابتی امروز ایجاب می کند هرشرکت تولیدی یا خدماتی به منظور بقای خویش و همچنین سودآوری، تلاش کند تا جایگاه خود را در بین سایر رقبا ارتقا دهد موفقیت شرکت ها و موسسه ها تا حدود زیادی در گروه شناخت هرچه بیشتر از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیرگذار بر بازار است به علاوه در سال های اخیر رقابت در بازار خدمات افزایش یافته است شرکت هایی که شناخت صحیحی از نیازها و انتظارات مشتریان کسب کنند
و بتوانند به تغییرات ایجاد شده در بازار پاسخ مناسبی بدهند می توانند موفقیت خود را نسبت به سایر رقبا تضمین کنند در سازمان های خدماتی، مشتری به عنوان هسته مرکزی در کانون توجه قرار می گیرد افزایش سطح آگاهی ها و دانش مشتریان و به تبع آن، افزایش سطح انتظارات و خواسته های آنان از سازمان های خدماتی، این سازمان ها را با چالش جدی روبرو ساخته است.