هدف از این تحقیق بررسی تجارت الکترونیک و تجارت سنتی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 19 |
حجم | 42 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
فهرست مطالب
تجارت الکترونیک
2-7-تجارت الکترونیکی در برابر تجارت سنتی
2-8-دوران گذار فناوری اطلاعات ایران
2-9-فناوری اطلاعات و ارتباطات و روستاهای ایران
2-9-1--مدیریت روستایی و توسعه کشاورزی ،ICT
2-9-2-ترویج کشاورزی و فناوریهای ارتباطات و اطلاعات
2-9-2-1-رویکرد های برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات
2-10-تاریخچه سرویسهای اینترنتی و پیدایش آنها
2-10-1-کیوسکهای اینترنت در کشورهند
2-11-اهداف دفاتر
2-12-مدل های TTF, UTAUT
2-12-1-مدل TTF
2-12-2-مدل UTAUT
2-13-روستاهای شهر زادهان
مجموعه وسیع و متنوعی از تعاریف و مفاهیم برای تجارت الکترونیک وجود دارد که موضوعات، کاربردها و مدل های گوناگونی را در بر میگیرد. در گونهای از این موارد، سعی شده تا تعاریف عامی ارائه شود و در موارد دیگر، به نوع فعالیت، امکانات ارتباطی و تجهیزات مورد استفاده، محدوده سازمانی فعالیتها و زیرساختارها توجه شده است. «کِلارک» هر نوع مبادله اطلاعات مربوط با امور تجاری از طریق ابزار الکترونیکی، حتی تلفن و فاکس را تجارت الکترونیک میداند. این تعریف در سال ۱۹۹۷ارائه شده است.
یک سال بعد، اتحادیه اروپا لازم دانست برای این مفهوم جدید که به سرعت فراگیر میشد، تعریفی ارائه دهد و در نهایت با دو مفهوم آن را به رسمیت شناخت؛ نخست «انجام تجارت بصورت الکترونیکی(سال ۱۹۹۸)» و دیگری که کاملتر و جامعتر بیان شد، «هر شکلی از مبادله تجاری که در آن طرفین ذینفع به جای تبادلات فیزیکی یا تماس مستقیم فیزیکی، به صورت الکترونیکی تعامل کنند.(نیکولاس ،سال ۲۰۰۱(